Pudełko Joybox "Jesienna pielęgnacja"

⛄⛄⛄
Hej! :)

Dziś chciałabym przedstawić wam najnowszą wersję pudełka JoyBox, którego zawartość skupia się głównie na pielęgnacji włosów. 

JoyBoxy są pudełkami sezonowymi, nie ukazują się każdego miesiąca tak jak sławny Shinybox. Możecie zamówić je na oficjalnej stronie - koszt takiego pudełeczka to 49 zł wraz z wysyłką kurierem. Jest to moje pierwsze takie pudełko i bardzo ucieszył mnie fakt, że nie jest ono przepełnione próbkami, a zawiera kilka konkretnych, bardzo dobrze zapowiadających się produktów. 
W solidnie wykonanym, kartonowym opakowaniu znajdziemy 4 przedmioty już dla nas wybrane. Dodatkowo możemy wybrać 2 rzeczy z listy podanej na stronie, jeśli oczywiście będą dostępne, bo różnie z tym bywa.
Jako gwarantowane produkty otrzymujemy między innymi wcierkę do skóry głowy oraz olejek do włosów firmy Vianek. Kosmetyki są w stu procentach naturalne, a przez brak chemicznych konserwantów musimy zużyć kosmetyk w ciągu 3 miesięcy po jego otwarciu.
Kolejnym gwarantowanym produktem jest serum do rzęs marki Lashvolution. To właśnie przez obecność tego serum zdecydowałam się na zakup pudełka. Moje rzęsy są krótkie i jest ich dosyć mało, szczególnie w wewnętrznym kąciku oka. Mam nadzieję, że to serum przyniesie widoczne efekty, które warto będzie opisać na blogu.
Ostatnim gwarantowanym produktem są kryształki do kąpieli firmy Kneipp. Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę, ponieważ uwielbiam długie, aromatyczne kąpiele.
Spośród 12 produktów dodatkowych możemy wybrać 2.  Ja wybrałam zapach samochodowy Yankee Candle, który sprezentuję siostrze oraz serum do włosów Repair blow Dry, które chętnie wymieniłabym na masełko z Indigo, jednak kiedy zamawiałam swoje pudełko produkt był już wyprzedany.😒

Jak wam się podoba jesienna edycja pudełka Joybox? Ja sama jestem bardzo ciekawa jak spiszą się produkty firm Vianek i Lashvolution 😉

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka