List do 艣wi臋tego Miko艂aja 馃巺

Hej! Dzi艣 stworzy艂am ma艂膮 list臋 moich aktualnych zachcianek. Je偶eli 艣wi臋ty Miko艂aj czyta mojego bloga,  ten post b臋dzie dla niego sporym u艂atwieniem! 馃槀馃巺

1. Zestaw startowy do robienia hybryd
Zwyk艂e lakiery  na moich paznokciach odpryskuj膮 ju偶 nast臋pnego dnia. Z偶era mnie zazdro艣膰 kiedy widz臋 inne dziewczyny z d艂ugimi, mocnymi i pi臋knie ozdobionymi paznokciami. Hybrydy s膮 艣wietn膮 opcj膮 dla leniwych os贸b - wystarczy po艣wi臋ci膰 im jeden wiecz贸r, by przez kilka tygodni wygl膮da艂y zachwycaj膮co. Ich formu艂a zapewnia mo偶liwo艣膰 wykonywania r贸偶norodnych zdobie艅, co bardzo mi si臋 podoba.

2. Kominek i woski  
 Uwa偶am, 偶e jesie艅 i zima to idealne pory roku, by wieczorem rozpali膰 sobie cudownie pachn膮cy wosk i przy kubku dobrej herbaty po艣wi臋ci膰 czas samej sobie. W tym temacie najbardziej kultow膮 mark膮 jest Yankee Candle, wi臋c bardzo prawdopodobne, 偶e to na woski tej firmy si臋 skusz臋.
藕r贸d艂o
3. Henna Khadi cassia lub jasny blond
Ponad rok temu mia艂am okazj臋 wypr贸bowa膰 neutraln膮 henn臋 Khadi. Da艂a ona 艣wietne efekty: od偶ywi艂a sk贸r臋 g艂owy, nada艂a moim w艂osom miodowy odcie艅 oraz znacznie je pogrubi艂a. Henny s膮 produktami zio艂owymi wi臋c na zdj臋ciach mo偶ecie zauwa偶y膰 delikatny puch. Ostatnio moje cienkie w艂osy sta艂y si臋 jeszcze bardziej delikatne i wra偶liwe, wi臋c chcia艂abym zapewni膰 im widoczne wzmocnienie. My艣la艂am tak偶e o wersji jasny blond, by nada膰 im ja艣niejszy odcie艅.
 zdj臋cia robione w sztucznym, 偶贸艂tym 艣wietle

 4. Olejek sesa
 Przeczyta艂am wiele pochlebnych opinii na temat tego olejku. Ja chcia艂abym przede wszystkim stosowa膰 go na sk贸r臋 g艂owy w celu przyspieszenia porostu w艂os贸w oraz ich zag臋szczenia. Wi臋cej na jego temat  mo偶ecie poczyta膰 tutaj

Z mojej listy to ju偶 wszystko.  A co Wy chcia艂yby艣cie otrzyma膰 w tym roku od 艣wi臋tego Miko艂aja? :)
Pozdrawiam cieplutko ♡

Brak komentarzy :

Prze艣lij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka