Nietypowa, bardzo dobra szczotka do włosów

Hej! Mam nadzieję, że miałyście udane święta oraz szampańsko bawiłyście się w sylwestra! W nowy rok weszłam z ogromnym entuzjazmem i motywacją, więc zapraszam Was serdecznie na nowy post 😉

Dziś chciałabym przedstawić wam moje najnowsze odkrycie, a mianowicie tę o to barwną szczotkę z nietypowymi igiełkami i lusterkiem z tyłu. [Zakupiona w chińczyku za 8zł.]
Moje cienkie włosy są bardzo wrażliwe, więc od szczotki oczekuję przede wszystkim tego, by ich nie szarpała i nie łamała. Do niedawna rozczesywałam włosy szczotką z włosia dzika, która spisywała się fenomenalnie - była bardzo delikatna, delikatnie rozwiązywała supełki i dodatkowo można nią było wykonywać niezwykle przyjemny masaż skóry głowy. Niestety gdzieś ją zapodziałam i przez dłuższy czas musiałam ratować się zwykłą, prostokątną szczotką, która nie była aż tak przyjazna dla moich końcówek.

Kształt igiełek głównej bohaterki dzisiejszego wpisu pozwala na uginanie się ich pod wpływem nacisku, dzięki czemu doskonale dopasowują się one do naszej głowy.Ogromny plus za to, że rozczesuje moje włosy jednocześnie dokładnie i delikatnie. Przy poprawnym rozczesywaniu włosów nie szarpie ich oraz ładnie je wygładza. Dzięki tym różnym, słodkim kolorom igiełek szczotka nabiera charakteru, a ja uśmiecham się zawsze gdy jej używam 😊
Myślę, że posiadaczki włosów bardzo gęstych nie byłyby zadowolone z takiego szkraba, ponieważ musiałyby się nieźle napracować zanim rozczesałyby włosy.
Przejdźmy do lusterka, które okazało się dla mnie sporym zaskoczeniem. Spodziewałam się bardzo kiepskiej jakości, rozmycia i znajomego pewnie każdemu efektu folii, popularnego w lusterkach umieszczanych w zabawkach dla dzieci. Jak się później okazało, lusterko wzorowo spełnia swoją funkcję. Jest oczywiście o wiele za małe, by móc zdecydować przed nim, którą sukienkę założyć na imprezę, ale warto mieć takie małe cudeńko w torebce, na wypadek konieczności poprawienia makijażu lub sprawdzenia, czy nie mamy resztek obiadu pomiędzy zębami 😁
W ramach lusterka dosyć łatwo i szybko osadzają się wszelkie okruszki i paprochy, ale nie jest to aż takim problemem, ponieważ łatwo można je usunąć.


Podsumowując, ta szczotka to świetny gadżet w świetnej cenie.

  • Nie jest droga,
  • dobrze czesze włosy,
  • posiada dobrej jakości lusterko, 
  • jest mała, poręczna, posiada otwór, który pozwala na zawieszenie jej na haku np. w łazience,
  • będzie najlepsza dla osób, których włosy nie są bardzo gęste.
Szczotki możecie poszukiwać w sklepach z chińskimi rzeczami, jest ona również dostępna na AliExpress, np tutaj. Nie widziałam jej nigdy w żadnym markecie ani drogerii.

Pozdrawiam i życzę Wam 
wszystkiego najlepszego
w nowym roku! ❤❤

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka